موج سوم طرح سراسری احسان علوی اجرا می شود

حاجی زاده از اجرا و آغاز طرح سراسری احسان علوی، کمک مومنانه، رزمایش مواسات وهمدلی در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

«محمد حاجی زاده» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به آغاز طرح سراسری احسان علوی در استان همزمان با کشور گفت: استمرار کمک مومنانه برای رفع نیازمندی محرومان در ایام نوروز به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی خراسان جنوبی توسعه و ترویج فضایل و اشاعه سیره عملی امیرالمومنین (ع) در ابعاد مختلف اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و... را در دستور کار بنیاد  در داخل و خارج کشور اعلام کرد.

 

حاجی زاده با بیان اینکه از میلاد امام جواد(ع) تا 13 رجب میلاد نور نام گذاری شده است، گفت: برنامه های پژوهشی، معرفت افزایی، فرهنگی تبلیغی و... برای گرامیداشت ایام در داخل و خارج از کشور پیش بینی شده است.

 

وی معرفت افزایی به شخصیت و فضایل حضرت علی (ع)، معرفی ایشان به عنوان الگوی زندگی برای عموم جامعه، تبیین آموزه های علوی برای زندگی فردی و اجتماعی را از اهداف پیش رو عنوان کرد.

 

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی استان، طراحی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی شامل لوح فشرده، کتاب، پرچم بنر، پوستر و... بین مساجد استان را از اقدامات انجام شده بنیاد بین المللی غدیر در استان عنوان کرد.

 

حاجی زاده از دیگر اقدامات در دستور کار به برگزاری مسابقه دل نوشته، پیامکی و... برای اقشار مختلف مردم، ساخت و پخش کلیپ تخصصی کوتاه با موضوع سبک زندگی علوی توسط صدا و سیما، تتوین و انتشار ویژه نامه فرهنگی توسط روابط عمومی ادارات و... اشاره کرد.

 

وی از نهج البلاغه به عنوان برادر قرآن یاد کرد و خواستار الگوگیری مردم و عمل به دستورات نهج البلاغه شدو گفت: از دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در همه شهرستان ها خواسته شده نسبت به انتخاب پدر نمونه، کارمند، رئیس، کارگر و... علوی اقدام کنند.

 

وی در پایان دیدار با نماینده ولی فقیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و جمعیت محدود(حدود 60 نفر) در حسینیه جماران با حضور شاعران، مداحان، مسئولان و... را از برنامه های محوری 13 رجب برشمرد و از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا زیارت امین الله را امشب و فردا در منازل قرائت کنند.

 

 

 

کد خبر 1031291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha