جمهوری اسلامی قصد تحمیل عقاید خود به سایر کشورها را ندارد

سردار رضایی گفت: سیاست ما سیاست برادری با سایر کشورهاست و جمهوری اسلامی قصد تحمیل عقاید خود به سایر کشورها را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محسن رضایی میرقائد»، امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: سیاست ما سیاست برادری با سایر کشورهاست و جمهوری اسلامی قصد تحمیل عقاید خود به سایر کشورها را ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این مطلب که ۲ سال است از طرح مسئله «گام دوم انقلاب» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ‌گذشته است و ما باید به سوی ساخت تمدن اسلامی مد نظر ایشان حرکت کنیم، تاکید کرد: هرچه ما پیشرفت کنیم تاثیر آن برای ایران اسلامی و سایر کشورها قابل لمس است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۰ سال ابتدایی انقلاب که گام نخست محسوب می شود، دشمن سعی داشت تا امنیت در ایران استقرار نیابد اما به مدد بسیج مردمی و سایر نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی این امنیت مستقر شد، اظهار کرد: امروز از لحاظ دفاعی و امنیتی پایه های قوی در کشور مستقر شده است و زمانی که این قدرت در اقتصاد و فرهنگ هم نمود پیدا کند، تمدن ذکر شده به وجود می آید.

رضایی میرقائد، با اشاره به اینکه از برخی کشورهای همسایه عقب افتاده ایم اما پیشرفت هایی هم داشته ایم اما نباید برخی کمبودها دست مایه سیاه نمایی شود، اضافه کرد: مردم باید بصیرت خود را افزایش دهند، برخی از افراد در این کشور ستون پنجم دشمن هستند و مردم باید آنان را بشناسند.

کد خبر 1031303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha