تجلیل از پدران شهدای مدافع حرم  به مناسبت روز پدر

جعفرزاده با اشاره به مجاهدت های مدافعین حرم، گفت: تکریم خانواده شهدا سیره ائمه(ع) است و خادمیاران رضوی شهرستان بابل به مناسبت ولادت امام علی(ع) به نیابت از شهدای والامقام ازپدر شهیدان مدافع حرم «حسن رجائی فر» و «سیدرضا طاهر» تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود جعفرزاده» عصر امروز(6اسفند) در جشن ولادت حضرت علی (ع) وتجلیل از مقام شامخ پدران شهدای والامقام مدافع حرم که با حضور حجت الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه بابل و به همت خادمیاران رضوی بارعایت پروتکل بهداشتی درآستانه امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، گفت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: شهدا پرورش یافته دست مادران و پدرانی هستند که فرزندان خود را با تربیت دینی صحیح در مسیر دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قرار دادند.

 

به گفته جعفرزاده شهداحق بزرگی بر انقلاب اسلامی داشته و تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

 

وی به طرح چهارشنبه های امام رضایی اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا از سیره رضوی و علوی است؛ دیدار و سرکشی از خانواده شهدا جزء برنامه های ثابت خادمیاران رضوی بوده و همواره پدران، مادران و خانواده شهدا را مورد توجه و دلجویی قرار می دهند.

جعفرزاده به مجاهدت های مدافعین حرم اشاره کرد و یادآورشد: امروز به نیابت از شهدای والامقام ازپدر شهیدان مدافع حرم «حسن رجائی فر» و «سیدرضا طاهر» تجلیل بعمل خواهدآمد.

وی بیان کرد: تعدادی بسته‌های حمایتی برای ایتام شناسایی شده شهرستان بابل در نظر گرفتیم که در شب میلاد مولایمان امام علی(ع) به نیابت از امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) به این عزیزان اهدا خواهد شد.

 

به گزارش شبستان، مولودی خوانی، قرائت زیارت امین الله اهدای جوایز به افراد حاضردر این مراسم که نام مبارک حضرت علی(ع) را دارند، از دیگر بخش های این جشن بوده است.

کد خبر 1031320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha