باید چهره واقعی سید مرتضی  علم الهدی معرفی شود

آیت الله ری شهری با بیان اینکه سید مرتضی اسوه معنویت، عقلانیت و عمل است گفت: باید چهره‌ای واقعی این عالم وارسته را معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله ری‌شهری در کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی که امروز( پنجشنبه 7 اسفند) در سالن علامه حلی موسسه دارالحدیث برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) با بیان اینکه سید مرتضی اسوه معنویت، عقلانیت و عمل است گفت: باید چهره‌ای واقعی این عالم وارسته را معرفی کنیم.

 

رئیس موسسه دارالحدیث افزود: برخی از نهادها قصد داشتند که مجموعه آثار سید مرتضی را تهیه کنند در همین زمینه خدمت رهبر انقلاب رسیدیم و ایشان تهیه این آثار را به موسسه درالحدیث دادند.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به‌شرط این‌که زیر نظر آیت‌الله استادی باشد این کار را به موسسه دارالحدیث سپردند ادامه داد:در تهیه آثار مدیریت علمی بر اساس فرموده رهبر انقلاب به آیت‌الله استادی سپردیم و ایشان حجت الاسلام مهریزی را در سال 94 انتخاب کردند و این کار شروع شد.

 

آیت‌الله ری‌شهری افزود: برنامه‌ریزی برای چاپ از سال گذشته آغاز شد و درنهایت آستان قدس رضوی عهده‌دار این کار شدند.

 

رئیس موسسه دارالحدیث تصریح کرد: نشست‌های علمی مختلفی نیز پیش از رونمایی برگزار شد تا آثار با دقت تمام و به‌صورت کامل مورد چاپ قرار بگیرد.

کد خبر 1031437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha