آغاز «زمستانه کتاب ۹۹ »/ کرونا اقبال مردم به کتاب را بیشتر کرد

دهقانکار با بیان اینکه خرید در طرح زمستانه کتاب با تخفیف ۲۵ درصد تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است، گفت: در خانه ماندن به خاطر کرونا فرصت مغتنمی برای گرایش بیشتر مردم به سمت مطالعه ایجاد کرد.

«ایوب دهقانکار» از آغاز طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند سال 99 به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: طرح زمستانه چهارمین طرح فصلی سال 99 است که ما برگزار می کنیم. مخاطبان اش همان طور که همه عزیزان مستحضر هستند و می دانند،کتابفروشان سراسر کشور هستند. این طرح از نهم اسفند آغاز می شود و تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مردم عزیز کشورمان در راستای این طرح با یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند به کتابفروشی هایی که در این طرح ثبت نام کردند، مراجعه کنند و کتاب های مورد نظر خود را با 25 درصد تخفیف تا سقف 200 هزار تومان خریداری کنند. یارانه اش را معاونت امور فرهنگی از طریق موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به کتابفروشی ها پرداخت می کند.

 

دهقانکار در پاسخ به این سوال که طرح های فصلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با توجه به شرایط کرونا چگونه بوده است، اظهار داشت: به رغم تمام محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرد، خیلی خرسندیم که شرایط کرونایی و در خانه ماندن فرصت مغتنمی بود برای کتابخوانی و گرایش بیشتر مردم به سمت مطالعه. اتفاقا در ایامی که شیوع کرونا را در کشور شاهد بودیم همزمان اقبال بیشتر مردم از کتاب و کتابخوانی را شاهد بودیم.

کد خبر 1031440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha