آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) حامی محرومین و مردم دار بود

حجت الاسلام عالیشاه به روحیه نوع دوستی و حمایت از محرومین آیت الله نظری (ره) اشاره کرد و گفت: امروز به مناسبت روز مددکاری ضمن دیدار با بیت شریف این عالم پارسا و قرائت فاتحه بر مزار آن عالم جلیل القدر، سیره عملی آن مرحوم را بازخوانی خواهیم کرد.

 حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(7اسفند) به مناسبت میلاد امام علی (ع) با تعدادی از مددکاران نمونه و خانواده های تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران دیدار کرد و در حاشیه این نشست های صمیمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:هر امداد گری که لبخند را بر چهره نیازمندان می نشاند ،مددکار است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران به روز مددکاری اشاره کرد و افزود: روز مددكاری اجتماعی، در واقع روز تجلیل از مقام انسان های شایسته ای است که با تمام توان و روحیه نوع دوستی، مشکلات جامعه را مشکلات خود می دانند و در این راه، هیچ گونه ایثاری را فروگذار نمی کنند .

 

وی در ادامه روز مددکاری اجتماعی را به جامعه ی مددکاری، خصوصاً مددکاران ارزشمند و خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران تبریک گفت و برای ایشان از درگاه خداوند، طلب سعادت و سلامتی کرد.

 

حجت الاسلام عالیشاه در بخشی ازسخنانش به روحیه نوع دوستی، حمایت از محرومین و مردم داری حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه(رحمت الله علیه) اشاره کرد و گفت: امروز به مناسبت روز مددکاری دیدار با بیت شریف این عالم پارسا و قرائت فاتحه بر مزار آن عالم جلیل القدر و تکریم ایتام به یاد آیت الله نظری(ره) در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه اکنون 83 هزار خانوار در مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند و 140 هزار نفر را شامل می شوند که از خدمات فرهنگی، اشتغال، درمان و عمران استفاده می کنند، افزود: 2 هزار و 800 یتیم، 8 هزار نفر در طرح محسنین تحت حمایت داریم که با طرح های «امواجی از بهشت» و «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین هستیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه همچنین از حضور در روستای محروم و کم برخوردار پشت کوه چهار دانگه ساری با هدف دیدار و تکریم پنج خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و یادآورشد: در پایان این سفر یک روزه با حضور در گلزار شهدا پشت کوه با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق خواهیم داشت.

کد خبر 1031449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha