برپایی کاروان شادی توسط مسجد امام جعفرصادق (ع) اندیمشک در سالروز میلاد امام علی (ع)

قاسمی از برپایی کاروان شادی خودرویی و موتوری توسط مسجد امام جعفرصادق (ع) اندیمشک به مناسبت میلاد امام علی (ع) خبر داد.

«مسعود قاسمی» امروز (پنجشنبه ۷ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) اظهار کرد: مسجد امام جعفرصادق (ع) اندیمشک امروز به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) اقدام به برپایی کاروان شادی خودرویی و موتوری در سطح منطقه کوی لور کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ص) مسجد امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه این کاروان شادی با هدف گرامیداشت میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و ایجاد شور و نشاط میان شهروندان برپا شد افزود: هر ساله به این مناسبت، مراسمات جشن در مسجد برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، به شکل دیگری این میلاد با سعادت را گرامی داشتیم.

 

وی اذعان کرد: این کاروان خودرویی و موتوری با حضور پرشوری همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حرکت خود را از درب مسجد امام جعفرصادق (ع) آغاز کرد که در طی پیمایش سطح منطقه کوی لور، مورد استقبال اهالی این منطقه قرار گرفت.

 

قاسمی یاد آور شد: امسال در دهه اول محرم که شرایط کرونایی مساعدتر بود، توانستیم مراسمات عزاداری این دهه را به صورت حضوری و همراه با شور و شعور حسینی و همچنین رعایت تمامی پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم.

 

کد خبر 1031529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha