تجلیل از  پدران شاخص روستای خوی به مناسبت ولات امام علی (ع)

حبیبی خویی گفت: به مناسبت ولات امام علی (ع) پدران شاخص روستای خوی به همت اعضای کانون نور نبوی خوی تجلیل شدند.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ولات امام علی (ع)  پدران شاخص روستای خوی به همت اعضای کانون نور نبوی خوی تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: این آیین با هدف گرامی داشت اعیاد و مناسبت های مذهبی و پاسداشت مقام پدران در روز میلاد فرخنده امام علی (ع)، در روستای خوی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت حفظ سلامتی خانواده ها مراسم تجلیل از  پدران شاخص روستای به صورت حضوری در منازل آن ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

حبیبی خویی گفت: ۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود، امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دل های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: امام علی(ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی بهترین الگو برای تمام انسان‌ها است و باید این الگو را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

وی به نقش اساسی و جایگاه پدر در خانواده اشاره کرد و بیان داشت: سالروز ولادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر نامگذاری شده و باید منش و شخصیت امام علی (ع) الگوی همه مردان باشد.

 

کد خبر 1031556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha