مسئولین با نگاه رفع محرومیت ها مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسئولین باید با نگاه رفع محرومیت ها مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند، گفت: متأسفانه شاهد وضعیتی نابسامان در بازار هستیم و نظارت بر بازار کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 8 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره مقاومت مؤمنان در برابر موانع و مشکلات، گفت: خداوند در قرآن کریم با تشریح زندگی انبیاء آن ها را الگوهای موفقی در شکست سختی ها و مشکلات نام برده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند وعده گشایش در کارها را به مؤمنان نوید داده است، افزود: مؤمن واقعی هرگز امید خود را از دست نمی دهد و در برابر مشکلات به خداوند توکل می کند.

 

حجت الاسلام نکونام به ایام البیض و ضرورت بهره گیری از این روزها اشاره و اظهار کرد: هر ساله مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور جوانان و عموم مردم در مساجد برپا می شد که سال جاری به دلیل شیوع کرونا این توفیق از امت اسلامی سلب شد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه ایام البیض فرصتی مغتنم برای عبادت بیشتر خداوند است و نباید به دلیل عدم برگزاری اعتکاف فراموش شود، تصریح کرد: عبادت در این ایام از جایگاه ویژه ای بهره مند است و باید جایگاه واقعی عبادت را زندگی هایمان احیا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: این هفته به مناسبت تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 1357 نامگذاری شده است که پس از این دستور امام راحل، فرهنگ کمک به محرومان در جامعه اسلامی تقویت پیدا کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسئولین باید با نگاه رفع محرومیت ها مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند، گفت: متأسفانه شاهد وضعیتی نابسامان در بازار هستیم و نظارت بر بازار کاهش یافته است.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به لغو پروتکل الحاقی برجام از پنجم اسفندماه، خاطرنشان کرد: این قانون اگر به طور کامل در کشور اجرا شود می تواند همه تحریم های دشمنان را برطرف کند و اکنون ایستادگی در برابر دشمنان اهمیت بسیاری دارد.

 

کد خبر 1031648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha