آغاز عملیات اجرایی احداث طرح صنعتی میلینیوم در شهرک صنعتی کاسیپن

با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استانی کلنگ احداث طرح صنعتی میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، با حضور «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی امروز (شنبه 9 اسفند) کلنگ احداث طرح صنعتی میلینیوم در شهرک صنعتی کاسیپن به زمین زده شد.

 

این واحد صنعتی در زمینه تولید لوازم بهداشتی و پانل سرامیکی ساختمانی و مظروف و قطعات تزئینی کاشی و سرامیک آنتی باکتریال فعالیت خواهد کرد.

 

با فعالیت این واحد صنعتی در فاز اول 130 نفر و در فاز دوم 150 نفر مشغول به کار می شوند که 17 میلیون یورو میزان سرمایه گذاری در این پروژه صنعتی است که فاز اول این پروژه در سال یک هزار و 400 به بهره برداری می رسد.

 

در ادامه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شد که این واحد در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت خواهد کرد و در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با اشتغالزایی برای 310 نفر احداث خواهد شد.

 

در ابتدای سفر وزیر صمت به استان قزوین هم، خط تولید شرکت هاوین پسند نوین تولیدکننده انوع پارچه پرده ای با اشتغالزایی 60 نفر و 3 میلیون یورو سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین آبیک افتتاح شد.

 

رزم حسینی در ادامه از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان بازدید کرد که در این نمایشگاه محصولات 200 شرکت صنعتی و تولیدی استان به نمایش گذاشته شده است.

 

گفتنی است رونمایی از کامیونت جدید ایرانی شیلر، افتتاح  طرح توسعه گیربکس 6 سرعته شرکت صنعتی نیرومحرکه، افتتاح پست 63 کیلوولت برق شهرک صنعتی خرمدشت، افتتاح خط تولید جدید ذوب آریان فولاد بوئین زهرا و افتتاح خط تولید اکسیژن صنعتی و نیتروژن از جمله برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به استان قزوین است.

 

کد خبر 1031791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha