مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت زینب (س) در کانون آیت الله گلپایگانی لردگان برگزار شد

اردشیری گفت: به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) برنامه عزاداری و سخنرانی در کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان برگزار شد.

«منصور اردشیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) برنامه عزاداری و سخنرانی در کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: این مراسم با قرائت دسته جمعی حدیث معتبر کسا، سخنرانی اساتید سخن و مرثیه سرایی شاعران آیینی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: این مراسم معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

اردشیری گفت: مبلغین در این مراسم در خصوص ولایت پذیری حضرت زینب (س) سخنرانی کردند و مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) نیز به مرثیه سرایی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: حضرت زینب کبری (س) در دفاع از حریم ولایت با شکوه ترین حماسه را خلق کرد و نشان داد برای همیشه پاسدار بزرگ ارزش ها است.

 

وی افزود: حضرت زینب (س) در شجاعت و شهامت، سخنوری و نطق، عقل و تدبیر و هدایت و رهبری هر آنچه را که از محضر پیامبر (ص) و علی و فاطمه و حسنین (ع) آموخته بود در مرحله عمل پیاده کرد و ذره ای ضعف از خود نشان نداد.

 

کد خبر 1031825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha