سند مالکیت ۵۹۱ هزار متر از اراضی موقوفات میناب اخذ شد

محب زاده از اخذ سند مالکیت ۵۹۱ هزار متر از اراضی موقوفات شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « مصطفی محب زاده » در گفتگویی خبری عنوان کرد: طی یک سال اخیر با پی گیری‌ های انجام شده توسط کارشناسان حقوقی و ثبتی سند مالکیت 57 موقوفه  شهرستان میناب به مساحت 591 هزار متر  از موقوفات نخیلات گورزانگ بزرگ و سکینه بنت محمود نمرد اخذ شده است.

 


وی با بیان اینکه صیانت از موقوفات از رسالت‌ های اساسی سازمان اوقاف است، خاطر نشان کرد: تلاش برای احقاق حقوق و تثبیت سند مالکیت موقوفات کمک به سنت حسنه وقف است.

 


رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میناب اظهار کرد: یکی از وظایف مهم اوقاف و امور خیریه سند دار کردن اراضی موقوفات است که هرساله این اقدام در راستای جلوگیری از هرگونه تعرض صورت می گیرد.

 


محب زاده، ضمن قدردانی از همکاری اداره ثبت و اسناد در اخذ اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 57 سند مالکیت موقوفات در این شهرستان اخذ شده است که امید داریم تا پایان سال اسناد دیگری از موقوفات نیز صادر شود.

 


وی با اشاره به مساحت این اراضی اظهار کرد: این اسناد به صورت تک برگ به مساحت 591 هزار متر مربع مربوط به موقوفه نخیلات گورزانگ بزرگ با نیت کمک به مستمندان،تعمیرات حسینیه، روضه خوانی و نیز موقوفه سکینه بنت محمود نمرد با نیت عزاداری سید الشهدا روستای دومشهر را شامل می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1031833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha