معرفی ۱۱ هزار واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی در البرز

جعفرنیا با اشاره به بیش از ۴۰۰ هزار بازدید از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در راستای اجرای سیاست های مقابله با کرونا گفت: ۱۱ هزار واحد صنفی متخلف در جریان این بازدیدها به دستگاه قضایی در استان البرز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جعفرنیا» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر معرفی 11 هزار واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی گفت: یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا، نظارت بر عملکرد اصناف در جریان وضع قوانین بهداشتی است.

 

رئیس اداره بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز 11 هزار واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی در البرز معرفی شده اند.

 

وی با اشاره به 400 هزار و 299 بازدید از ابتدای شیوع بیماری کرونا در البرز بیان کرد: 12 هزار و 500 مورد از این بازدیدهای صورت گرفته با همراهی فرمانداری، اتاق اصناف، سازمان معدن و تجارت استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی بوده اند.

 

رئیس اداره بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: روند جریان بازدیدها از اصناف با هدف مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا و قطع زنجیره چرخشی این بیماری همچنان با جدیت در استان البرز ادامه دارد.

 

گفتنی است، یکی از بیشترین اصناف متخلف نانوایی ها هستند که در این رابطه تذکرات مکرری با هدف حفظ سلامت عمومی مردم داده شده است.

 

 

کد خبر 1031872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha