شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در اندیمشک

میثم از شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: با توجه به تائید وجود ویروس جدید جهش یافته انگلیسی در شهرستان اندیمشک، امکان انتشار آن در کل شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «یحیی میثم» صبح امروز (شنبه ۹ اسفند) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، از شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی یک مرد است که تست‌های گرفته شده از آن به مرکز برای بررسی بیشتر ارسال شده بود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه با توجه به تائید وجود ویروس جدید جهش یافته انگلیسی در شهرستان اندیمشک، امکان انتشار آن در کل شهرستان وجود دارد افزود: از مردم تقاضا می‌شود که برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس جهش یافته و خطرناک، دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

 

وی اذعان کرد: تفاوت ویروس جهش یافته انگلیسی با نوع قبلی در انتشار بالا و مرگ و میر بیشتر و ابتلای افراد با سن پایین تر است.

 

میثم اضافه کرد: با توجه به اینکه این بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی از شهرهای اطراف به اندیمشک سفر کرده بود، از شهروندان اندیمشکی انتظار می‌رود در صورت ضرورت نداشتن از سفر به شهرهای همجوار خودداری کنند.

 

کد خبر 1031897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha