ثوات تلاوت نور به روح مطهر عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) هدیه خواهد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) ثوات تلاوت نور در کانون های مساجد به روح مطهر عقیله بنی هاشم هدیه خواهد شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) ثوات تلاوت نور در کانون های مساجد به روح مطهر عقیله بنی هاشم هدیه خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طرح تلاوت نور شامل تلاوت یک صفحه از قرآن کریم همراه با تفسیر کوتاه است که در بین الصلاتین قرائت می شود تا شرکت کنندگان در نماز جماعت با مفاهیم قرآن کریم بیشتر آشناتر شوند.

 

وی ادامه داد: برپایی مراسم های عزاداری و سوگواری در رسای پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز وفات آن حضرت به همت فعالان کانون های مساجد استان خواهد بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: عرض ارادت به ساحت آن حضرت کمترین فعالیت در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد است که با مشارکت فعالان کانون های مساجد صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: البته این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و در مناطق سفید و آبی به صورت حضوری صورت خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از همه کانون های مساجد استان دعوت می شود تا برنامه های عزاداری به همین مناسبت را با شکوه خاصی برگزار کنند.

 

کد خبر 1031969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha