عیدی مستمری بگیران کمیته امداد پرداخت شد/ توزیع ۹۷ میلیارد تومان بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد

بختیاری با اعلام خبر توزیع ۹۷ میلیارد تومان بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد گفت: همراه با مستمری بهمن‌ماه، عیدی مستمری بگیران کمیته امداد پرداخت شد.

«سید مرتضی بختیاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همراه با مستمری بهمن ماه عیدی مستمری بگیران کمیته امداد پرداخت شد، میزان عیدی مستمریان کمیته امداد به میزان مستمری در سالجاری در نظر گرفته شده بود.

 

رئیس کمیته کمیته امداد ادامه داد: کمیته امداد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) 25 هزار بسته بهداشتی را در اوایل امسال بین مددجویان کمیته امداد توزیع کرد.

 

بختیاری یادآور شد: با کمک بنیاد مستضعفان و خیران 97 میلیارد تومان بسته بهداشتی تهیه و در مناطقی که با مشکل رو به رو بودند توزیع شد.

 

وی گفت: در افرادی که به خاطر کرونا فوت کرده بودند کمک بلاعوض در نظر گرفته شد و به ازای هر خانواده مددجو که سرپرست آنها در ایام کرونا به دلیل بیماری کووید19 فوت کرده بود مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت شد.

 

رئیس کمیته کمیته امداد متذکر شد: در بحث مسکن محرومان و اشتغال و دیگر موضوعات استان گلستان تلاش خوبی داشته است.

 

بختیاری افزود: با کمک مردم استان و حمایت کمیته امداد خانواده های مددجویی از نعمت گاز فراهم شد، المک گاز در پشت درب منزل این خانواده ها رسیده بود ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بودند از این نعمت برخوردار شوند.

 

کد خبر 1031971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha