کسب ۶ مقام برتر کشوری توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان

به گفته محمدی، دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به شش مقام کشوری دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با معرفی برگزیدگان خود به میزبانی استان همدان به کار خود پایان داد.

 

علی محمدی با بیان اینکه این رقابت در سال ۱۳۹۹ و در بین نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور برگزار شد، ادامه داد: این استان با چهار نشریه در این رقابت ها حاضر شد که سه نشریه هرکدام به دو مقام برتر کشوری دست پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: نشریه رایا متعلق به انجمن علمی کامپیوتر مرکز زنجان به مدیرمسئولی آقای محمد مهدی بهرامی به عنوان نشریه برتر فنی و مهندسی کشور و همینطور مقام سوم مقاله علمی پژوهشی را در این جشنواره را از آن خود کرد.

 

همچنین نشریه پیام سرخ متعلق به کانون فرهنگی هلال احمر به مدیرمسئولی خانم یاسمن جعفری حائز مقام دوم بخش خبر و مقام سوم بخش گزارش این جشنواره کشوری شد.

 

محمدی یادآور شد: نشریه نگرش به مدیرمسئولی خانم عاطفه داوودی به مقام دوم کشوری مقاله مطبوعاتی و مقام سوم بخش مصاحبه نائل آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از این نشریات اولین تجربه حضور خود را در این رویداد کشوری داشتند.

 

گفتنی است این جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان در سال ۹۹ به صورت مجازی کار خود را آغاز و با اعلام برگزیدگان در هفته اول اسفند ماه به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 1031986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha