بقاع متبرکه مازندران در تکاپوی کمک‌به زلزله‌زدگان سی‌سخت هستند/فعالان مسجدی پیشتاز در نوع دوستی

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت:مردم شریف مازندران می توانند جهت همدردی با زلزله‌زدگان سی‌سخت کمک های غیر نقدی را در اختیار بقاع متبرکه استان قرار دهند و کمک های نقدی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۰۰۰۹۹۹ واریز نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین« ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(9اسفند)  در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با زلزله زگان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران جهت کمک به هموطنان زلزله‌زده سی سخت از ظرفیت اماکن مذهبی بهره‌گیری کرده تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به موقع در اختیار زلزله زدگان قرار داده شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران راه های پیش بینی شده برای کمک به زلزله زدگان سی سخت را اعلام کرد و افزود: خادمین بقاع متبرکه مازندران جهت همدردی با زلزله‌زدگان سی‌سخت این آمادگی را دارند تا در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان کمک‌های مردمی را جمع آوری و به دست مردم زلزله‌زده برسانند.

 

وی با بیان اینکه نیکوکاران و مردم نوع دوست استان مازندران می توانند برای اهداء کمک های غیرنقدی خود از طریق دفاتر بقاع متبرکه در سطح استان اقدام کنند، اضافه کرد: همچنین مردم عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی را به شماره کارت 6037997871000999 – حساب کمک‌های مردمی سازمان اوقاف ویژه بلایای طبیعی واریز نمایند .

 

حجت الاسلام حیدری در پاسخ به پرسش خبرنگار شبستان در خصوص پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» که با هدف اطلاع رسانی از فعالیت های عام المنفعه ویژه زلزله زدگان سی سخت راه اندازی شده، گفت:از صدر اسلام تا کنون مساجد بهترین پایگاه برای انجام امور اجتماعی بوده و هستند؛ پشتیبانی فعالان مسجدی از جبهه در دوران دفاع مقدس و اخیرا پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا را یاد داریم.

 

وی با تاکید براینکه هر فعالیتی از مسجد شروع شود قطعا ماندگار و اثر گذار خواهد بود، اذعان کرد: فعالان مسجدی استان مازندران نیز در عرصه های  مختلف نظام خوش درخشیدند و در بسیاری از مواقع برای کمک به هم نوعان خویش نظیر سیل زدگان سیستان و بلوچستان، خوزستان، سیمرغ، گلستان، زلزله زدگان کرمانشاه و... پیشتاز بودند و امیداست در کمک به هموطنان زلزله زده سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به درستی نقش آفرینی نمایند.

کد خبر 1031995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha