هوای سرد در خراسان رضوی ماندگار است

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، تا روز دوشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام بر روی استان پیش‌بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، تا روز دوشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام بر روی استان پیش‌بینی می شود بنابراین طی این مدت با توجه به پایداری جو، افزایش و انباشت آلاینده ‌های جوی در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان از جمله شهرستان مشهد رخ خواهد دهد.

 

از لحاظ شرایط دمایی از اواسط امروز بتدریج روند افزایش دما در سطح استان شروع شده اما همچنان طی چند شب آینده برودت و سردی هوا در سطح استان ماندگار خواهد بود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای منفی ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین و داورزن با بیشینه دمای هفت درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده ‌اند، در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد به‌ترتیب منفی هشت و صفر درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان ۹ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۶ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1032003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha