کمبودها و مشکلات کشور را با مدیریت جهادی و همدلی می‌توان پشت سر گذاشت

سردار حسین دهقان گفت: اگر امروز به این نقطه رسیدیم و توانستیم مشکلات و کمبود ها را جبران کنیم، همه در سایه مدیریت جهادی و روحیه همدلی مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «سردار حسین دهقان» امروز(9اسفند) در سفر خود به ارومیه در جمع معتمدان و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، گفت: ما باید تلاش خود را صد چندان کنیم و در این برهه حساس زمانی از آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت کنیم.

 

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افزود: انقلاب اسلامی و همه تلاش های این چند سال باعث شده است که نیرو های مخلص انقلابی پرورش پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه ادامه مسیر شهدا و آرمان های امام راحل وظیفه ماست، تصریح کرد: حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم از مسوولان کشور هستند که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی حلقه واصل مسوولان با مردم است و ما باید از این حلقه دفاع کنیم.

 

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: مسیری که برای اعتلای نظام و انقلاب انتخاب کرده‌ایم، مسیر درستی بوده و هیچ انرژی منفی نمی‌تواند ما را از این گذرگاه منحرف کند.

 

دهقان که کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرده،  با بیان اینکه وابسته به هیچ جریان سیاسی و حزبی نیست، تصریح کرد: همواره به عنوان یک نیروی انقلابی در خدمت نظام و مردم هستم.

کد خبر 1032021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha