برگزاری مجازی جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در سامانه آموزشی شاد

کرمی، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس زنگ جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» به صورت آنلاین در سامانه آموزشی شاد و فضای مجازی نواخته خواهد شد.

حمیدرضا کرمی، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با ۱۴ اسفند و سالروز تأسیس کمیته امداد به صورت نمادین آغاز و این جشن امسال در سطح استان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

کرمی گفت: در روز پنج شنبه چهاردهم اسفند ماه نیز پایگاه های کمیته امداد و بسیج با استقرار در سطح شهرها و روستاها به کار جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری مشغول خواهند شد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در پانزدهم اسفند ماه نیز  پایگاه های این نهاد در صورت صلاحدید ستاد مقابله با بیماری کرونا و برقراری نماز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه مستقر خواهند شد.

 

کرمی  تاکید کرد: همانند سال های گذشته تمامی کمک های مردمی از قبیل  البسه، پوشاک، بسته‌های غذایی و هدایای نقدی که در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال جدید  به دست خانوارهای نیازمند خواهد رسید.

 

وی در پایان گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 1032055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha