آغاز عملیات اجرایی پروژه ٢٢٠ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ستاد فرمان امام (ره) گلستان

سلمان زاده از کلنگ زنی پروژه  ۲۲۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم کلنگ زنی ٢٢٠ واحد مسکونی طرح اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان گلستان در گرگان برگزار شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: این پروژه در ۲ قطعه زمین و در مجموع ١۴ هزار  متر مربع با ۱۱ بلوک، ۵ طبقه و جمعا در بنا حدود ٢٨ هزار متر مربع ساخته می شود. 


وی گفت: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

 
سلمان زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) موضوع مسکن جوانان کم درآمد است، افزود: هدف از این اقدام واگذاری مسکن بصورت ارزان قیمت به آنان است. 

 

وی اظهارداشت: سهم ساخت ستاد در این استان یک هزار واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر ستاد این آمادگی را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر، تعهد را به سرانجام برساند.

کد خبر 1032142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha