آغاز فراخوان دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «به استقبال ظهور» در آران و بیدگل

مسئول دبیرخانه جشنواره به استقبال ظهور از آغاز دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی «به استقبال ظهور» ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

«حسین ناظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دوازدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «به استقبال ظهور» ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) در آران و بیدگل آغاز شده است.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره به استقبال ظهور افزود: منبع این مسابقه، کتاب «حس حضور » تالیف حسن مولایی است که توسط انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منتشر شده و به ضرورت معرفت شناسی امام زمان(عج) می پردازد.

 

ناظمی مخاطبان این مسابقه را افراد بالای ۹ سال خواند و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا ۷ فروردین ۱۴۰۰ به درگاه اینترنتی www.haramein.ir مراجعه و یا از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی Beesteghbalezohoor@  فایل pdf منبع مسابقه و پرسشنامه را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

دبیر جشنواره به استقبال ظهور  اظهار داشت: همچنین علاقه مندان جهت  خرید حضوری کتاب می توانند به کتابخانه بزرگمهر آران و بیدگل واقع در خیابان امامزاده هاشم بن علی(ع) و کتابخانه آموزش و پرورش (طاهایی) میدان شهید سلیمانی مراجعه کنند.

 

ناظمی با اشاره به اینکه لازمه شرکت در قرعه کشی، پاسخ صحیح به حداقل ۸ پرسش مسابقه خواهد بود، افزود: شرکت کنندگان بایستی پس از پاسخگویی به پرسش ها، پاسخ مسابقه را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۹۹۸۳۷ ارسال کنند.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر هاشم بن علی (ع) و فاطمه بنت العسکری(س) در ادامه بیان داشت: مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقه کتابخوانی، صبح نیمه شعبان همراه با جشن بزرگ ولادت حضرت مهدی(عج) در مهدیه آستان مقدس امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س) آران و بیدگل برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

 

ناظمی افزود: هیئت امنای امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س)، هیئت رزمندگان اسلام، کانون فرهنگی و مجمع رهروان وصال، نهاد قرآن کریم، هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی مساجد شهرستان آران و بیدگل در برگزاری این مسابقه فرهنگی مشارکت دارند./

کد خبر 1032224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha