ساخت دریچه‌های استاندارد فاضلاب در اندیمشک

ملک‌خدایی از ساخت دریچه‌های استاندارد فاضلاب در اندیمشک خبر داد و گفت: با انجام این اقدام، ضمن کاهش هزینه‌های آبفا، سرعت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نیز افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

«کریم ملک‌خدایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص ساخت دریچه‌های فاضلاب در اندیمشک اظهار کرد: این دریچه‌ها مطابق با آخرین استاندارهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و برای نخستین بار با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک طراحی و ساخته می‌شوند.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: این دریچه‌ها به صورت بتنی ساخته و مطابق با نیاز مناطق مختلف شهری، در محل‌های از پیش تعیین شده، نصب می‌شوند.

 

وی اذعان کرد: پس از اتمام عملیات ساخت دریچه‌های بتنی و نصب آنها، این دریچه‌ها ایمن‌سازی می‌شوند تا از اموال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان حفاظت شود و شهروندان هم با اطمینان خاطر در مسیرهایی که این دریچه‌ها به‌کارگیری شده‌اند، تردد کنند.

 

ملک‌خدایی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۴ دریچه فاضلاب در مناطق مختلف شهری توسط کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ساخته و نصب شده که با انجام این اقدام، ضمن کاهش هزینه‌های آبفا، سرعت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به سرقت متعدد دریچه‌های فاضلاب در شهر اندیمشک و استان خوزستان عنوان کرد: با تلاش و پیگیری‌های نیروی انتظامی و دستگاه قضا اقدامات خوبی در زمینه شناسایی و دستگیری متهمین احتمالی آغاز شده است.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: برای محافظت از اموال عمومی و دریچه‌های فاضلاب نیازمند مشارکت عمومی و توجه ویژه شهروندان هستیم و در این زمینه از اقشار مختلف اجتماعی دعوت می‌کنیم که همراه ما باشند.

 

کد خبر 1032236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha