جشن نیکوکاری در ماسال برگزار می‌شود

حیدری گفت: جشن نیکوکاری در شهرستان ماسال در سطح مدارس به صورت مجازی و در سطح شهرستان به صورت ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک برگزار می‌شود.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله در ایام اسفندماه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برای تامین بخشی از نیازهای ضروری و پوشاک خانواده‌های نیازمند با شعار «عیدی برای همه» اقدام به برگزاری یک رویداد ملی تحت عنوان جشن نیکوکاری می‌کند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: زنگ‌ نیکوکاری به صورت سراسری روز چهارشنبه(13 اسفند) در مدارس سراسر شهرستان به صورت آنلاین در فضای مجازی به صدا در خواهد آمد.

 

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه(14 اسفند) در سطح شهرستان و روز جمعه(15 اسنفد) در میعادگاه‌های نماز جمعه پایگاه‌ جمع‌آوری کمک برپا می‌شود گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال و شاندرمن آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین عزیز را دارند.

 

حیدری تصریح کرد: سال گذشته با کمک مردم نوعدوست شهرستان، 126 میلیون و 800 هزار تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که در آن جمع‌آوری می‌شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای تاثیرات ویژه‌ای است که از جمله آنها می‌توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

کد خبر 1032281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha