نخستین جشنواره رسانه ای «دیده شو» در آران و بیدگل برگزار شد/استقبال ۱۱۰ نفر در مرحله نخستین جشنواره

مرحله اول نخستین جشنواره هنری رسانه ای دیده شو در استودیو تخصصی ضبط و تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی وابسته به واحد رسانه کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

حسن سعدآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله اول نخستین جشنواره هنری رسانه ای دیده شو در استودیو تخصصی ضبط و تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی وابسته به واحد رسانه کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای حوزه اجرا و گویندگی همزمان با سالروز ولادت امیرمومنان علی (ع) برگزار شد و در این مرحله ۱۱۰ شرکت کننده با یکیدیگر به رقابت پرداختند.

 

سعدآبادی افزود: در این مرحله، از هر یک از شرکت کنندگان تست اجرا گرفته شد که پس از داوری توسط هیات داوران، برگزیدگان این جشنواره معرفی خواهند شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل تصریح کرد: هیات داوران این جشنواره متشکل از مهدی آقابیکی رییس کانون مجریان ایران و تهیه کننده و مجری صداوسیما، مسعود صباغیان گوینده رادیو و خبرنگار شبکه خبر و محمد زری باف گوینده و مجری رسانه ملی هستند.

 

سعدآبادی تصریح کرد: جشنواره دیده شو توسط تیم تولید تخصصی و حرفه ای طاووس بهشت وابسته به کانون امام زمان(عج) و دارای همکاری با سازمان صداوسیما تولید و ضبط می شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

کد خبر 1032307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha