۶۹۰ نفر در شهرک صنعتی دهلران فعالیت می کنند

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: ۵۳ واحد صنعتی و تولیدی داری پروانه بهره برداری در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۳۶ واحد فعال بوده و زمینه اشتغال ۶۹۰ نفر را فراهم کرده است.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مهم ترین مشکل واحدهای تولیدی شهرستان با توجه به تغییرات شدید نرخ ارز و کاهش ارزش پول در سال‌های اخیر، سرمایه در گردش و نقدینگی جهت خرید مواد اولیه و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات واحد تولیدی است.

 

وی تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی تعداد ۴ جلسه با ۱۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل که با  پیگیری های فرماندار مشکلات تعدادي از واحدهای فعال و نیمه فعال رفع شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: باتوجه به نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به موضوع تولید و اهمیت آن، بانک ها باید واحدهای تولیدی را در بحث بازپرداخت اقساط و بدهی مورد حمایت قرار دهند تا شاهد تولید و اشتغال در شهرستان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان دارای یک  شهرک صنعتی با فاصله و موقعیت مناسب نسبت به مرکز شهر،جاده دسترسی و نزدیکی به مرز است که اکثریت واحدهای تولیدی در آن فعالیت دارند و می طلبد مسؤلان با مناسب سازی امکانات و زیرساخت‌های این مکان از جمله روشنایی، آسفالت معابر، حصار کشی و بالا بردن امنیت آن سهم به سزایی در روند مثبت تولید و اشتغال در شهرستان را فراهم نمایند.

کد خبر 1032326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha