ترویج ارزش های اسلامی راه مقابله با توطئه های فرهنگی است

رضائیان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در راستای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، گفت: نهادینه سازی فرهنگ بومی و ترویج ارزش های اسلامی راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سردار رضائیان» امروز در ستاد راهبری و هماهنگی حجاب و عفاف استان لرستان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان، اظهار داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، ترویج ارزش های اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ بومی مهم ترین راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

 

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای مقابله با توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمنان در پی ضربه زدن به نظام از طریق اشاعه فرهنگ غربی در جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه سلامت، اقتصاد و فرهنگ سه ضلع مسائل مربوط به جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مسئولین به دنبال رفع مشکلات مردم در این رابطه می باشند.

 

سردار رضائیان اظهار داشت: با اشاره به وجود برخی معضلات و مشکلات فرهنگی در جامعه، افزود: دشمنان امروز در قالب توطئه های فرهنگی آحاد جامعه بویژه جوانان را به عنوان یک هدف تأثیر پذیر در برنامه‌ریزی خود مد نظر قرار دارند.

 

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید راهکارهای مناسب برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه شناسایی و با همفکری جهت برطرف کردن آسیب های اجتماعی تلاش شود.

 

رضائیان خاطرنشان کرد: با ترویج فرهنگ بومی و ارزش های اسلامی نباید اجازه دهیم ایده های فرهنگ غرب در جامعه گسترش پیدا کند .

 

گفتنی است، در این جلسه راهکارهای مناسب برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه و شناسایی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی با همفکری حاضرین ارائه شد.

 

همچنین در جلسه امروز مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

کد خبر 1032348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha