«پنج شنبه های عاشورایی» در زندان‌های گیلان اجرا می شود

محمدی اصل از برگزاری «پنج‌شنبه‌های عاشورایی» در زندان‌های گیلان خبر داد و گفت: با برگزاری زیارت عاشورا در کلیه زندان‌های استان، تمامی مددجویان و کارکنان عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های گیلان، «رضا محمدی اصل» در بازدید از زندان‌های شرق گیلان از زندان‌های لنگرود، رودسر و لاهیجان بازدید کرده و با زندانیان ملاقات چهره به چهره داشت.

 

مدیرکل زندان‌های گیلان در این بازدیدها بهسازی اماکن فیزیکی زندان و تاثیر آن را در اجرای بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی موثر دانست و عملکرد کارکنان در راستای وظایف محوله و میزان پاسخ‌دهی او به فعالیت‌های تعریف شده را مثبت بیان داشت.

 

وی با حضور در زندان لاهیجان و افتتاح حسینیه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از برگزاری «پنج‌شنبه‌های عاشورایی» در زندان‌های گیلان خبر داد و گفت: با برگزاری زیارت عاشورا در کلیه زندان‌های استان، تمامی مددجویان، کارکنان عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز می‌کنند.

 

محمدی اصل ادامه داد: با برنامه‌ریزی های انجام شده و نشست‌های صورت گرفته با مسئولین امر تصمیم بر این شد تا در روزهای پنج‌شنبه و در ساعت مشخص تمام زندانیان زندان‌های گیلان زیارت عاشورا را تلاوت کنند تا آثار و برکات ایجاد روحیه قوی، مستحکمتر کردن پایه‌های دینی، ترویج روحیه ایثار و فداکاری در زندانیان در حال تحمل کیفر نقش بندد.

 

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های زندان مختص به زندانیان نبوده بلکه کارکنان و پرسنل وظیفه نیز در آن شرکت دارند خاطرنشان ساخت: سربازان هم در زندان‌های استان در کلاس‌های مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله آموزه‌های دینی، احکام، مهارت‌های زندگی شرکت می‌کنند و حتی با حضور در نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی برای سربازان دوره‌هایی برگزار و در پایان به آنان مدرک اعطا می‌شود تا بتوانند بعد از اتمام سربازی از مهارت‌های کسب شده در بازار کار استفاده کنند.

کد خبر 1032364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha