باید مواضع سیاسی همه مسئولان همسو با فرمایشات رهبری باشد

آیت الله علما، گفت: باید مواضع سیاسی همه دولتمردان و مسئولان همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، «ایران در موضوع هسته‌ای براساس نیازها و مصلحت ملت تصمیم‌گیری می‌کند»، گفت: موضع دولتمردان هم باید همسو و مطابق بیانات رهبر انقلاب باشد و بی‌شک اگر مسئولی یک کلمه از تأکیدات ایشان عقب‌نشینی کند، خسارت محض به کشور است.

 

وی خطر نشان کرد: آن‌چنان‌ که رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز پیش با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کردند، ادبیات کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه است و نتیجه این مواضع، منفورتر شدن آن‌ها نزد ملت ایران است.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران زیربار ادبیات تهدید و فشار نمی‌رود زیرا این ملت دست‌پرورده‌ امام راحل است که هرگز تسلیم غرب و شرق نشد.

 

آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین به همه مسوولان و به‌ویژه سران قوای سه‌گانه توصیه کردند که با تشریک مساعی و همفکری مشکلات بین خود را حل کنند و اجازه ندهند که تبدیل به اختلاف و دودستگی شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، تقویت مبانی فکری نظام و انقلاب اسلامی را دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نخبگان و متفکران دانست و افزود: این موضوع باید به‌خوبی تبیین شود که چه چیزی باعث شده اکنون تمام دنیا بر روی جمهوری اسلامی و ملت ایران حساب باز کنند.

کد خبر 1032402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha