۲۰۰ بسته‌ حمایتی‌ به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: ۲۰۰ بسته‌ حمایتی‌ غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) همزمان با ماه مبارک رجب در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 200 بسته‌ حمایتی‌ غذای گرم به همت اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) با همکاری مرکز نیکوکاری منتظران حضرت مهدی (عج) همزمان با ماه مبارک رجب در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: مواد اولیه و طبخ این غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و تلاش کرده ایم تا بسته حمایتی کاملاً بهداشتی در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: البته از ابتدای سال تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و غذای گرم در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

 

روشنی صبح عنوان کرد: این فعالیت های خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: هم اکنون بیش از 81 فعالیت این کانون در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» با امتیاز بیش از 12 هزار ثبت شده است که امیدواریم بتوانیم در رقابت با فعالان فرهنگی کشور جایگاه مناسبی را در کشور کسب کنیم.

 

روشنی صبح خاطر نشان کرد: 284 عضو این کانون نیز در سامانه ثبت شده است که از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، آموزشی و هنری بهره مند می شوند.

 

کد خبر 1032435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha