امسال بیش از سال‌های گذشته مراسم برگزار کردیم/ ضرورت ورود دستگاه ها و نهادها به بزرگداشت نیمه شعبان

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این که در سال ۱۳۹۹ بیشترین مراسم توسط این نهاد برگزار شد گفت: دستگاه ها و نهادها به بزرگداشت نیمه شعبان ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست مراسم و مناسبت ها و جمع بندی مراسم ایام الله دهه مبارک فجر گفت:خدا را شاکر هستیم که در سال کرونایی ۹۹ هیچ  مراسمی در کشور تعطیل نشد، و برنامه های مدون اجرایی شد و چندین برنامه فوق العاده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرایی شد.


وی افزود: یکی از این برنامه ها فوق العاده، نیمه شعبان بود که با هم افزایی نهادهای مرتبط، اجرای بانگ یا مهدی ادر کنی و نور افشانی در سطح کشور برگزار شد. و در سال آینده هم از نهادها و دستگاه ها می خواهیم بصورت ویژه برای نیمه شعبان تدارک ببینند.


لطفی به ایام الله دهه مبارک فجر در سال جاری نیز اشاره داشت و تصریح کرد: کارگروه های ۲۴ گانه دهه فجر تشکیل شد و مفتخر هستیم اعلام کنیم که هیچ برنامه ای تعطیل نشد و حسن ختام برنامه ماندگار یوم الله ۲۲ بهمن بود که تحسین مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله را بخاطر اجرای برنامه ابتکاری یوم الله ۲۲ و اجرای آن در پی داشت.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: چند نهاد و کارگروه ویژه در ایام الله دهه مبارک فجر و خصوصا یوم الله ۲۲ بهمن خوش درخشیدند که از جمله می توان به کارگروه سپاه و ستاد کل نیروی های مسلح، کانون های فرهنگی هنری مساجد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، روستایی و عشایری، کارگروه قرآن اشاره داشت که با همت این عزیزان و  اعتقاد دینی و انقلابی و نقش آفرینی مردم که بازیگران این حماسه بزرگ بودند چنین یادگار ماندگاری را به جای گذاشته شد.


وی در پایان با تقدیر از رسانه ها خصوصا سیمای جمهوری اسلامی ایران در به تصویر کشیده شدن این حماسه ماندگار ۲۲ بهمن بیان کرد:قطع به یقین بدانید، علیرغم به تصویر کشیده شدن حماسه ماندگار مردم در ۲۲ بهمن توسط شبکه های مختلف سیما این تصاویر یک دهم این حضور بزرگ نبود چرا که متوسط حضور مردم در خودروها در خیابان به همراه خانواده حدود دو ساعت بود که این تصویر عظیم در قاب ماندگار دوربین ها جای نگرفت.

کد خبر 1032477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha