تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اجرای طرح «سپاس» است

فیروزی گفت: هدف از برگزاری طرح سپاس، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «کریم فیروزی» امروز(یکشنبه، 10اسفند) در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تلاش ما این است که با ایجاد همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها برنامه‌های مطلوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان انجام شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا افزود: موضوع فرهنگ ایثار و شهادت باید در صدر جریانات جامعه باشد که اگر اینگونه نباشد در تمام عرصه‌ها ناموفق خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه اگر ایثارگران می‌ترسیدند اکنون سایه رژیم بعث و آمریکا بر سر ما بود گفت: همواره باید برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

 

فیروزی با اشاره به اینکه باید رفتارهایمان نسبت به جامعه هدف درست باشد تا در راه شهدا گام برداریم و رفتار ناشایست مسئولان پای نظام نوشته نشود تصریح کرد: در راستای اجرای طرح «سپاس» انتظار می‌رود ادارات با بنیاد شهید مشارکت‌های لازم را در راستای دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا داشته باشند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه انتظار می‌رود در طول سال هر اداره فقط پنج دیدار با خانواده معظم شهدا داشته باشد و از آنها تجلیل به عمل آورد بیان کرد: هدف از برگزاری طرح سپاس، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

 

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در عصر و برهه کنونی یک وظیفه و رسالت همگانی است اظهار کرد: آحاد جامعه و مسئولان باید به زنده نگه داشتن یاد شهدا توجه بیشتری داشته باشند.

 

فیروزی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه های خود عزت و اقتدار نظام اسلامی را رقم زدند خاطرنشان کرد: یاد و نام شهیدان باید همواره در جامعه اسلامی زنده باشد و برگزاری برنامه هایی نظیر روز شهید و طرح سپاس با این هدف دنبال می شود.

کد خبر 1032478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha