اهدای هنرکارت به هنرمندان/ عضویت ۶۰ هنرمند آران و بیدگلی در صندوق اعتباری هنر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای مرحله نخست اهدای هنرکارت صندوق اعتباری هنر به ۲۰ هنرمند این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در حاشیه نشست اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در مرحله نخست اهدای هنرکارت صندوق اعتباری هنر ، ۲۰ هنرمند شهرستان آران و بیدگل، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل این کارت را دریافت کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: هنرکارت در واقع علاوه بر اینکه یک کارت شناسایی معتبر عمومی در جهت شناسایی حقوقی و اداری هنرمندان است، یک کارت شناسایی اختصاصیِ اعتباری برای انجام امور بانکی و دریافت تسهیلات ویژه در چارچوب فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر است.

 

ضابطی افزود:  تاکنون ۶۰ هنرمند این شهرستان در رشته های مختلف، مراحل عضویت در صندوق اعتباری هنر را طی کرده و عضو این صندوق شده اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: همچنین ۳۰ هنرمند این شهرستان که عضو صندوق اعتباری هنر هستند با معرفی به تامین اجتماعی تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار گرفته اند.

 

ضابطی افزود:  هنرمندان فعال در رشته های مختلف هنری که فعالیت آنها مورد تایید باشد می توانند با عضویت در صندوق اعتباری هنر از مزایای این صندوق همچون حمایت توسعه ای، حمایت های بیمه ای و حمایت های معیشتی و تامین آتیه بهره مند شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت:  هنرمندان سرمایه‌ های ارزشمندی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند و یکی از مقدمات این حمایت، عضویت در صندوق اعتباری هنر است.

 

افزون بر ۵۰۰ هنرمند در رشته های مختلف هنری و ۱۲۰۰ هنرمند فعال در حوزه های قرآنی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند./

کد خبر 1032479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha