سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: باید به صورت منسجم برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم چرا که اگر فرهنگ دفاع مقدس در شریان های جامعه جاری و ساری شود، کشور بیمه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فرهنگ دفاع مقدس را یکی از بهترین نسخه های غلبه بر مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ایرانی ها است و این فرهنگ اصیل و مردمی باید برای همیشه تاریخ زنده و پویا بماند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه نباید اجازه بدهیم دفاع مقدس مورد غفلت واقع شود، یادآوری کرد: رسانه های داخلی به مناسبت های مختلف به دفاع مقدس پرداخته اند اما با توجه به گستره و عظمت دفاع مقدس کارهای انجام شده به هیچ عنوان کافی نیست.

وی با تبیین ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نشر معارف دفاع مقدس، ادامه داد: امروز اثری که فضای مجازی بر آحاد مردم دارد بیش از سایر رسانه هاست و باید با استفاده حداکثری از این امکان، برای نشر معارف دفاع مقدس تلاش کرد.

امام جمعه تبریز به اقبال جوانان و نوجوانان به مکتب عاشورا و دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: نباید از ظاهر افراد قضاوت کنیم؛ اکثر جوانان و نوجوانان دلداده معارف عاشورا و دفاع مقدس هستند و بنده اخیراً در مسیر نماز جمعه به جوانانی برخوردم که همگی علیرغم پوشش ظاهری متفاوت، دلداده اهل بیت و بچه هیئتی و اهل راهیان نور بودند و اینها نشانه های بزرگی برای نشر معارف دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم برگزاری جشنواره های مختلف به خصوص در حوزه دفاع مقدس را ارزشمند و دارای برکات زیاد خواند و گفت: این جشنواره می تواند مسیر روشنی را فرا روی متولیان قرار دهد.

همچنین سردار اصغر عباسقلی زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت کشور به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

کد خبر 1032583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha