سپاه همواره حامی سوخت‌بران بوده است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان در ناامنی های اخیر هوشیارانه عمل کردند، گفت: سپاه همواره حامی سوخت‌بران طرح رزاق بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار محمد کرمی» در دیدار با معتمدین بخش کورین زاهدان بیان داشت: هوشیاری و بصیرت مردم نقش بسزایی در حفظ و پایداری هر منطقه ای دارد.

 

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ادامه داد: سپاه با طرح رزاق اجازه داد تا مردم از منفعت سوخت بهره مند شوند زیرا که در گذشته درآمد حاصل از فروش سوخت به کشورهای همسایه به جیب افراد خاص که مافیای سوخت بودند، می رفت.

 

کرمی با تاکید بر اینکه  سپاه همواره حامی سوخت بران سیستان و بلوچستان طرح رزاق بوده است، ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در ناامنی های اخیر هوشیارانه عمل کردند و صف خودشان را از دشمنان نظام جدا کردند و بهانه به دست آنها ندادند.

 

وی با اشاره به اینکه معتمدین و ریش سفیدان نقش مهمی در امنیت منطقه دارند، افزود: مردم بصیر و دشمن شناس سیستان و بلوچستان گرفتار فضاسازی دشمن به خصوص شبکه ها بیگانه نشدند و در کنار نیروهای امنیتی بودند و اجازه ندادند که به امنیت استان خدشه وارد شود.

 

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، پیشرفت هر منطقه را در گره امنیت دانست و یادآور شد: همراهی مردم استان با مسئولان هر توطئه ای را در نطفه خنثی خواهد کرد.

کد خبر 1032667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha