افتتاح  بیش از دو میلیارد تومان پروژه های محرومیت زدایی و توزیع کمک های مومنانه در فهرج+جزییات

چندین پروژه محرومیت محرومیت زدایی در شهرستان فهرج افتتاح و ۱۲ سری جهیزیه و یک هزار بسته کمک های مومنانه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، دوشنبه(۱۱ اسفند) در حاشیه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان فهرج با اشاره به پیشتاز بودن این شهرستان در کمک های مومنانه و حرکت های جهادی؛ انسجام مسئولین و مشارکت مردم را در این زمینه مهم خواند.

 

 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در تشریح این پروژه ها گفت: طرح آب رسانی به طول دو هزار کیلومتر لوله کشی برای ۵۰ خانوار به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان توسط گروه های جهادی و خیرین انجام شد.

 

 



وی افزود: از ۳۵ خانه در حال ساخت برای محرومین ۸ باب به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان توسط گروه های جهادی و بنیاد علوی افتتاح و ۸ باب دیگر نیز تا عید آماده می شود.

 

 



سردار معروفی افتتاح ۳ باب مسجد در سه روستا که برای ساخت هر یک ۲۳۵ میلیون تومان هزینه و از گروه های جهادی، قرارگاه های پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه استفاده شده را از دیگر پروژه های امروز عنوان کرد.

 

 



وی افزود: همچنین ۳ پایگاه مقاومت با اعتبار ۷۷ میلیون تومان افتتاح و ۱۲ سری جهیزیه که هر یک  شامل ۱۶ قلم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است نیز توزیع می شود.

 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه با تدارک یک هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۳۷۰ هزار تومان در عصر امروز خبر داد.


وی در پایان ارزش کل پروژه ها و خدمات امروز در شهرستان فهرج را دو میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان اعلام کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1032709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha