برگزاری ۲۰ محفل قرآنی در مساجد و اماکن متبرکه با همت کانون تخصصی قرآن و عترت نهاوند

بحیرایی به فعالیت های متنوع قرآنی در طی سال جاری اشاره کرد و گفت: بیست محفل قرآنی در مساجد و اماکن متبرکه به مناسبت شهادت شهید سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید فخری زاده برگزار شد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در خصوص فعالیت های کانون تخصصی قرآن و عترت اندیشه نهاوند گفت: برگزاری کلاس های روخوانی، قرائت تقلیدی ، تجوید قرآن کریم ، برگزاری بیست محفل قرآنی در مساجدو اماکن متبرکه به مناسبت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، برگزار شد.

 

مدیر کانون تخصصی قرآن و عترت اندیشه شهرستان نهاوند افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در کشور به صورت مجازی در ده شب با حضور 20 قاری کشوری و بین المللی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره قرآنی صافات در فضای مجازی در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال ویژه برادران، اهدا کتاب به نوجوانان و جوانان به مناسبت هفته کتاب ، برگزاری کلاس های تخصصی قرآن پنج شنبه هر هفته با حضور قاریان ممتاز نهاوند از دیگر اقدامات انجام شده در طی سال جاری است.

 

بحیرایی اظهار داشت: برگزاری بیش از 20 ختم قرآن کریم به صورت مجازی برای شهدا و تسلی خاطره خانواده های که عزیزان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده اند ، انجام شد.

 

مدیر کانون تخصصی قرآن و عترت اندیشه نهاوند گفت: فعالیتهای قرآنی اعم از برنامه ریزی و تشکیل کلاسهای حفظ ، تجوید ، قرائت و  تفسیر با هدف بالابردن فرهنگ قرآنی ، شناسایی  و شکوفا نمودن استعدادهای بالقوه قرآنی از اهداف کانون تخصصی قرآن و عترت است.

 

وی برنامه ریزی به منظور تقویت ارزش ها و باورهای دینی و ارتقاء ترویج فرهنگ آموزه های دینی و قرآنی، برنامه ریزی برای آموزش روانخوانی قرآن ، آشنایی با قرائت و مفاهیم قرآن در بین جوانان و نوجوانان  و همچنین اجرای برنامه های متنوع به منظور اشاعه علوم قرآنی از دیگر اهداف کانون تخصصی قرآن و عترت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1032744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha