ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی با ایجاد رواق کتاب در کانون های مساجد

کرانی، گفت: ایجاد رواق کتاب در کانون های مساجد باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی بین جوانان و نوجوانان علاقمند خواهد شد.

میلاد کرانی ، مسئول کانون شهید حسین خرازی ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه از اجرای طرح رویداد ایران قوی در این کانون خبر داد و گفت : برای اجرای موفق طرح ایران قوی در کانون، فعالیت های موثری انجام  و رواق های نور کتاب و همدلی تشکیل شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد رواق کتاب،کتابخانه کانون با در اختیار گذاشتن کتاب در اختیار اعضا در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی تلاش می کند . همچنین کانون با معرفی کتب معتبر و مورد نیاز قشر جوان  ، سعی در بالا بردن سطح مطالعه آنها دارد . 

 

کرانی با بیان عملکرد کانون در رواق نور افزود: کلاس‌های قرآنی در زمینه‌های روخوانی، حفظ و تفسیر قرآن ،در این کانون برگزار می شود. همچنین از قاریان مطرح قرآنی کشور دعوت به عمل آمده است تا در مسجد روستا حضور یابند . 

 

مسئول کانون شهید حسین خرازی، افزود: در رواق همدلی ، امسال در ایام محرم و فاطمیه غذای نذری ، با رعایت پروتکل های بهداشتی ، طبخ و بین تمام ساکنین روستا توزیع شد.

 

وی گفت :برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ضد عفونی و سم پاشی معابر و اماکن روستایی ، انجام شده است

 

شریفی با اشاره به اجرای طرح ایران قوی بین کانون های مساجد اظهار کرد: اجرای این طرح باعث ایجاد رقابتی سالم بین کانون های مساجد در سراسر کشور شود و اجرای آن بسیار موفق بوده است.

کد خبر 1032753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha