امروز با تکیه بر روحیه جهادی دوران دفاع مقدس مشکلات کشور را حل می کنیم

امامی یگانه گفت: هم اکنون با تکیه بر روحیه جهادی که از آموزه های دوران دفاع مقدس است بسیاری از مشکلات در کشور حل کرده ایم و این پیام را باید در صحنه های انقلاب حفظ کنیم تا شاهد پیشرفت و ترقی با تیکه به توان داخلی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مسعود امامی یگانه» امروز (11 اسفندماه) در اختتامیه هنرواره حبیب در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل گفت: صحنه های بی بدیلی که در دوران دفاع مقدس در کشور رقم خورد برای همیشه تاریخ ماندگار شد و این رشادت ها که مادران فرزندان خود به جبهه های جنگ اعزام کردند و پس از شهادت و یا جانبازی آنها را قربانیان راه اسلام و انقلاب معرفی کردند بی نظیر بود.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در آن دوران تاریخی از همه اقشار مختلف مردم از کشاورز تا دانشجو و دانش آموز حضور داشت و به زعم منویات مقام معظم رهبری تا 50 سال نیز این خاطرات ثبت شود نمی تواند حق مطالب بیان شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ثبت این خاطرات و سخنان باید دارای بار معنایی و مفهومی باشد تا بتواند با نگاه هنرمندانه حق مطلب را به نسل فعلی و آیندگان انتقال دهد.

 

امامی یگانه اظهار داشت: بسیاری از همین شعرها و مضامین انقلابی و اسلامی افراد را در صحنه های انقلاب حفظ کرد و انگیزه و روحیه رزمندگان را بالا برد و رسالت امروز نویسندگان نیز انتقال همین پیام های اعتماد نفس، اعتقاد به خاک و وطن و دفاع از نوامیس کشور باشد و این روحیه را به عنوان سرمشق نسل امروز تقویت کند.

 

وی اضافه کرد: همین بیماری کرونا نیز بسیاری از مشکلات را در کشور به وجود آورد و سال گذشته در چنین زمان های مدیریت جهادی در کشور راه افتاد و به رغم دروغ پراکنی دشمنان که نشان از ضعف در مدیریت و کنترل بیماری در کشور را مخاطره می کردند امروز شاهد هستیم که در تولید ماسک و مواد ضدعفونی هیچ مشکلی نداریم و همه اینها در سایه تلاش شبانه روزی و جهادی است.

 

فرماندار اردبیل افزود: طرح شهید سلیمانی نیز مرهمی برای کاهش آلام خانواده های آسیب دیده از کرونا شد و توانستیم با همکاری بسیج و نیروهای مختصص بهداشتی و هلال احمر مدیریت مناسبی در کنترل پیک های شیوع بیماری کرونا داشته باشیم.

 

امامی یگانه بیان کرد: هم اکنون با تکیه بر روحیه جهادی که آموزه های دوران دفاع مقدس است بسیاری از مشکلات در کشور حل کرده ایم و این پیام را باید در صحنه های انقلاب حفظ کنیم تا شاهد پیشرفت و ترقی با تیکه به توان داخلی باشیم.

 

کد خبر 1032782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha