رونمایی از محتواهای آموزشی مکتوب " درسنامه " ویژه دانش آموزان کم برخوردار پایه های اول تا ششم در ملایر

بشری گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی از محتواهای آموزشی مکتوب " درسنامه " ویژه دانش آموزان کم برخوردار پایه های اول تا ششم در ملایر رونمایی شد

به گزارش  خبرنگار شبستان از ملایر  «محمدرضا بشری» در مراسم رونمایی از محتواهای آموزشی مکتوب " درسنامه " ویژه دانش آموزان کم برخوردار پایه های اول تا ششم که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، صبح امروز (۱۱ اسفند) برگزار شد گفت: بسته‌های آموزشی حوزه ابتدایی در راستای توسعه آموزش‌های غیر حضوری و به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان از این آموزش‌ها، در قالب درسنامه برای استفاده دانش آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

 

مدیر  آموزش و پرورش ملایر با اشاره به شرایط خاص کشور و لزوم تداوم آموزش دانش آموزان گفت : از همان آغاز شیوع کرونا بلافاصله اقدام به احصاء آمار تفکیکی دانش آموزان با توجه به دسترسی به اینترنت و فضای مجازی، دسترسی به تلویزیون و دستگاههای پخش خانگی و عدم دسترسی به هیچ گونه امکانات، شد تا در راستای برقراری عدالت آموزشی برنامه ریزی شود.



 وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی در این زمینه به منظور کمک به دانش آموزان کم برخورداری که فاقد دسترسی به فضای مجازی و اینترنت هستند، درسنامه های آموزشی تهیه، تدوین و با همکاری مدیران و آموزگاران و راهبران آموزشی بین دانش آموزان توزیع می شود.



مدیر آموزش و پرورش با بیان این که در این مرحله 750 درسنامه آماده توزیع شده است خاطرنشان کرد: در صدد هستیم در مراحل بعدی نیز درسنامه های بیشتری آماده کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.



گفتنی است:  این درسنامه ها با همکاری کانون فرهنگی مسجد نبی اکرم (ص) شهرستان تهیه شده و هیچ گونه هزینه ای برای دانش آموزان در بر نداشته و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

کد خبر 1032810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha