اجرای رزمایش مومنانه  و طرح هر مهندس یک خانواده در بهشهر

پورقربان از اجرایی شدن رزمایش مومنانه و طرح «هر مهندس یک خانواده » در بهشهر خبر داد و گفت: این کمک ها به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه بهشهر اجرایی شد.

«حسن پورقربان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: رزمایش کمک های مومنتانه از سال گذشته به همت و تلاش همه بسیجیان در جامعه با فرمان رهبری اجرایی شد و اکنون قریب به یکسال در حال اجراست و با قوت هم ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از اجرایی شدن رزمایش مومنانه و طرح «هر مهندس یک خانواده » در بهشهر خبر داد و افزود: این کمک ها به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه بهشهر اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به همه گیری بیماری منحوس کرونا و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در سراسر کشور، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری از همان روز­های اولیه با همه توان و ظرفیت خود اقدام به اجرای این طرح کرده است.

پورقربان گفت: تا کنون مراحل مختلفی از این رزمایش کمک مومنانه به همت همه کانون های بسیج شهرستان بهشهر و همچنین کانون مهندسین و معماری سپاه بهشهر اجرایی شده است و در آخرین اجرای طرح، همزرمان با روز مهندس و همزمانی با میلاد امام علی(ع) طرح «هر مهندس یک خانواده » در بهشهر با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شد.

 

فرمانده سپاه بهشهر افزود: با اجرای طرح «هر مهندس یک خانواده » در بهشهر 100 کارت هدیه به عنوان کمک خرید به نیازمندان شهرستان بهشهر اهدا شد و کانون مهندسین بهشهر در این قالب بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد.

 

وی یادآور شد: در طول یکسال گذشته بسیج مهندسین سپاه بهشهر توانسته است خانوارهای بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا را شناسایی کند که به این خانوارها بسته های کمک معیشتی اقلام مورد  و کارت هدیه اهداء شد.

کد خبر 1032820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha