تکمیل و تجهیز خانه هنرمندان در سال آینده/ تعامل و همکاری مجموعه شهرداری ، ارشاد و کانون های مساجد

حجت الاسلام دانشی از تکمیل و تجهیز خانه هنرمندان در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز (11 اسفند» در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی که با سرپرست شهرداری اراک برگزار شد، گفت: تعامل و همکاری شهرداری کلانشهر اراک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در برنامه ها و انجام  فعالیت های فرهنگی هنری بزرگ و تاثیر گذار منجر به رضایت شهروندان اراکی خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه شهرداری کلانشهر اراک اشاره کرد و افزود: این تعامل بسیار خوب و تاثیر گذار بوده و سبب اجرای برنامه های فرهنگی بزرگ در سطح شهر و استقبال گسترده همشهریان شده است.

 

وی ادامه داد: فضای فعلی در شهرداری کلانشهر اراک نوید چشم انداز روشن در انجام فعالیت های است که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش نسبت به فعالیت های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود انجام وظیفه کنیم.

 

بلک باکس پارک شهر اراک سال آینده تکمیل و تجهیز می شود

 

 مهندس «سعید بیاتیان» نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و کانون های مساجد اجرا می شود، گفت: ما از برگزاری این برنامه استقبال و تمام توان را برای همکاری با دستگاه های فرهنگی بکار می گیریم.

 

سرپرست شهرداری کلانشهر اراک در ادامه به تکمیل بلک باکس  پارک شهر اراک و خانه هنرمندان استان اشاره کرد و افزود: این دو باید با جدید پیگیری و در سال آینده  به اتمام برسد.

 

وی در پایان بر تعامل بیش از پیش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان و نیز کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تاکید نمود.

کد خبر 1032892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha