فعالیت ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات در زمینه آوار برداری خسارت های زلزله سی سخت

کلانتری با اشاره به اینکه هم اکنون کار آوار برداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است، گفت: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات وارد شهر سی سخت شده و ۵۰ دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۱ اسفند ماه) در حاشیه بازدید از عملیات آواربرداری در شهر سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از مردم سراسر کشور و استان که در این زلزله با مردم شهر سی سخت همدردی و هم دلی کردند، گفت: خالی شدن خانه های تخریب شده اهمیت دارد که با همراهی خود مردم بخشی انجام شده و بخش دیگر در حال انجام است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر چند روز یک بار بسته معیشتی متناسب با نیازهای مردم به آن ها تقدیم می شود، اظهار کرد: ما در حال انجام  دادن وظیفه هستیم و امیدوارم که کوتاهی ها را ببخشند.

 

وی به بحث آوار برداری خانه هایی که در شهر سی سخت تخریب شده اند اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات وارد شهر شده و ۵۰ دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: هم اکنون کار آوار برداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است.

 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تلاش ما این است که بتوانیم با همکاری مردم آوار برداری را تا پایان اسفند به اتمام برسانیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد از فروردین ساخت و ساز رونق بگیرد و اضافه کرد: خواست مردم ساختن خانه های ایمن، مطمئن و با مقاومت بالا است.

 

کلانتری اراده مسئولان و  مصوبات را ساخت خانه های ایمن، مطمئن و با مقاومت بالا دانست و یادآور شد: تاکید ریاست جمهوری نیز این است که تا پایان تیر ماه خانه ها ساخته و مردم در آن ها ساکن شوند.

 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است هیچ فردی تحت عنوان کمک رسانی و امداد به شهر سی سحت سفر نکند.
 
 
وی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اینکه کرونای انگلیسی هم وارد استان شده، درخواست داریم کسی به استان و شهر سی سخت سفر نکند.
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1032902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha