طرح «شنبه های کتاب مساجد»  بستری مناسب برای انس نسل جوان با کتاب

مظاهری بابیان اینکه طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد»، بستری مناسب برای انس نسل جوان با کتاب است گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی افزایش سطح آگاهی عمومی است و این امر با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» موجب افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاری نو بوده که در نهادینه کردن مطالعه در سطح شهرها و روستا مفید است.

 

وی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» استقبال ویژه ای داشته اند که در همین راستا کتابخانه های مساجد استان در چند نوبت تجهیز شدند.

 

مظاهری بابیان اینکه گفت: طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد»، بستری مناسب برای انس نسل جوان با کتاب است گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی افزایش سطح آگاهی عمومی است و این امر با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح «شنبه های کتاب مساجد» در کانون های فرهنگی هنری افزود: اجرای این طرح بر اساس ابلاغیه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اجرایی شده است.

 

وی ابراز کرد: این طرح ملی به همت امام جماعت مسجد، مسئولان کتابخانه ها و مدیران کانون ها، کتاب های مفید برای کودکان و نوجوانان معرفی می شود تا بیش از گذشته با کتاب انس گرفته و مانوس شوند.

 

مظاهری در پایان گفت: تعداد ۲۷۰۰ جلد کتاب توسط فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» به صورت جمعی و مجازی برای علاقه مندان معرفی شده است.

 

کد خبر 1033122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha