آغاز طرح نظارت نوروزی در بازار از ۱۵ اسفند

نجف زاده گفت: طرح نظارت نوروزی در بازار از ۱۵ اسفند در استان گلستان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین نجف زاده» صبح امروز (سه شنبه 12 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی در بازار از 15 اسفند در استان گلستان با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و مقابله با تخلفات اجرا می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی و سفرهایی که انجام می شود تعزیرات حکومتی همزمان با سراسر کشور در راستای حمایت از حال همشهریان و مقابله با تخلف های احتمالی از جمله گرانفروشی طرح های نظارتی را اجرا می کند.

 

نجف زاده بیان کرد: علاوه بر کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ماموران نیروی انتظامی، کارشناسان مرکز بهداشت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، کارشناسان میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های عضو خدمات سفر استان در این طرح نظارتی همکاری می کنند.

 

وی گفت: این طرح در دو مرحله انجام می شود و مرحله نخست نظارت بر میوه، شیرینجات و قنادی ها، خشکشویی و قالیشویی و غیره تا شب عید است و پس از  آغاز تعطیلات مراکز ارائه خدمات و مکان های توریستی مورد نظارت قرار می گیرند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: در شهرستان ها نیز کشیک وجود دارد و مردم می توانند از طریق سامانه 135 تعزیرات و 124 صنعت، معدن و تجارت تخلفات را گزارش دهند.

 

کد خبر 1033129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha