حضور ورزشکاران کانون آیه تطهیر روستای آبشورک در مسابقات دومیدانی داخل سالن کشور

هرمزی بندری از حضور ورزشکاران کانون آیه تطهیر روستای آبشورک بندرعباس در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور خبرداد.

« محسن هرمزی بندری»، مدیر کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر شهرک مسکونی برق روستای آبشورک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: برای نخستین بار تیم چهار نفره ورزشکاران کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شد.

 

وی افزود: محمد امین ادزه گر در رشته دو سرعت، امید جعفری در رشته دو 400 متر و دو 800 متر و امیر جعفری در رشته پرش طول و مهدی قویدل در رشته دو 400 متر و 800 متر در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر شهرک مسکونی برق روستای آبشورک گفت: این برای نخستین بار است که اعضای یک کانون فرهنگی هنری در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت می کنند.

 

هرمزی بندری با بیان اینکه این ورزشکاران در مرحله نخست جز 8 نفر اول کشور شدند، اضافه کرد: اما در مرحله دوم نتوانستند جواز حضور به مرحله بعد را به دست آوردند و یکی از آنها امروز و سه نفر دیگر فردا به بندرعباس باز می گردنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دهیاری روستای آبشورک و جمعی از اهالی در تامین هزینه های اعزام این ورزشکاران به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور با کانون فرهنگی هنری آیه تطهیر همکاری کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1033130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha