ایجاد اشتغال در عدم بازگشت به اعتیاد نقش کلیدی دارد

کرمی گفت: ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان مواد مخدر و راه اندازی کارگاه‌های زود بازده در استان فارس نقش مهمی در روی آوردن مجدد به اعتیاد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) در جلسه کارگروه اشتغال افراد بهبودیافته از اعتیاد در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: یکی از مواردی که موجب می شود تا بهبودیافتگان مجددا به مصرف مخدرها روی آورند، بیکاری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: لازم است تا با ایجاد فرصت های مناسب برای بهبودیافتگان مواد مخدر، فرصت بازگشت مطلوب آنها به آغوش خانواده و جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: اشتغال بهبودیافتگان نقش مهمی در کاهش روی آوردن دوباره آنها به مصرف مواد مخدر دارد زیرا اشتغال موجب کسب درآمد و اعتبار برای آنها می شود.

کرمی تصریح کرد: لازم است تا مردم استان و خیران در کنار امکانات دولتی به سمت ایجاد اشتغال و کارگاه‌های زود بازده هدایت شوند تا فرصت لازم برای اشتغال بهبودیافتگان تقویت شود و در این میان باید با ارائه تسهیلات و مشوق‌های لازم از مشارکت مردم، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه استفاده کنیم.

خاطر نشان می شود، جلسه کارگروه اشتغال افراد بهبودیافته از اعتیاد با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، معاون شهرداری شیراز و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تشکیل شد.

کد خبر 1033139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha