۲ کاروان زیارتی از خراسان جنوبی  به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: امسال ۲ کاروان زیارتی از زوجین و محرومین استان خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران محروم زیارت اولی و  همچنین زوجین به مشهد مقدس، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کانون خدمت رضوی در استان، شناسایی اقشار محروم جامعه است که تاکنون موفق به حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) نشدند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به رسالت خدمت رسانی خادمیاران به اقشار مختلف جامعه، گفت: محرومین زیارت اولی با کمک رابطین و کانون‌های محله ای شناسایی و به کانون زیارت اولی برای تشرف به حرم مطهر رضوی معرفی می‌شوند.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه از سال گذشته به دلیل شیوع کرونا اعزام کاروان های زیارتی از استان به مشهد مقدس لغو شده بود، تصریح کرد: اما در حال حاضر ۳۵ نفر از زوجین جوان شهرستان نهبندان و ۳۵ نفر از زائران محروم شهرستان خوسف در قالب ۲ کاروان زیارتی با رعایت پروتکل های بهداشتی عازم مشهد مقدس شدند.

 

وی با بیان اینکه زائران رضوی به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت دارند و سه وعده غذایی نیز مهمان آستان قدس رضوی هستند، افزود: اعزام زائران محروم از شهرستان های مختلف تا پایان سال به مشهد مقدس ادامه دارد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی از بدو حرکت کاروان‌ها از استان‌، همه پروتکل‎های بهداشتی و سنجش سلامت زائران به دقت کنترل شد تا همه مهمانان حضرت رضا(ع) به سلامت این سفر زیارتی را طی کنند.

 

 

 

کد خبر 1033140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha