۲۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در گلستان شناسایی شد

وطنی از شناسایی ۲۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، «احمد وطنی» با بیان اینکه در بهمن ماه سالجاری 837 پروانه کسب برای واحدهای صنفی در استان صادر شده است، گفت: در راستای نظارت بر اصناف هم 212 واحد هم شناسایی شدند که فاقد پروانه کسب بودند.

 

رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در بهمن ماه سالجاری  با همکاری خوب اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی نسبت به واحدهای فاقد پروانه کسب ابتدا با اخطار و درنهایت با ارسال نامه‌ای به اماکن نسبت به پلمپ آنها اقدام شده‌ است.

 

وی تصریح کرد: ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، از اقدامات جدی کمیسیون نظارت بر اصناف است که با استمرار این طرح ضمن ساماندهی صنوف زمینه کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی بیشتر مهیا می شود.

 

رئیس اداره اصناف و تشکلهای سازمان خاطر نشان کرد: تمامی کسبه و بازاریان باید به قانون احترام گذاشته و نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای کسب‌ و کار بدون مجوز، افزود: فعالیت‌های بدون مجوز یکی از عوامل برهم خوردن نظم بازار و نامتعادل کردن عرضه و تقاضا است.

 

کد خبر 1033142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha